סוגים של חוטי סריגה וההבדלים ביניהם

ויטלגו מרכזת תחת קורת גג אחת מגוון רחב של חוטי סריגה – בשלל סוגים, גוונים ומרקמים. המבחר העשיר מאפשר לכם לקבל תוצרים מרהיבים המתאימים למשל לעונה מסוימת. יחד עם המסרגה הנכונה, התוצר המוגמר ייצא יפה מתמיד.

עולם של חוטי סריגה

חובבי הסריגה, וגם הסורגים המקצוענים, מכירים את הדילמה – בבואם להתחיל פרויקט סריגה חדש, ניצב בפניהם מבחר עשיר של חוטים. שלב חשוב מאוד הוא בחירת חוטי הסריגה ומציאת החוטים המתאימים לתוצר שברצונם להשיג. יש כיום שלל סוגים של חוטי סריגה, ואת ההבדלים ביניהם נפרט כאן. יש להתייחס בין היתר לחומר הגלם, לצבע ולעובי של חוט הסריגה.

 בחירת חומר הגלם

טבעי או סינתטי? בהיצע של ויטלגו תמצאו חוטים לסריגה משני הסוגים. על הצד הסינתטי של המפה ניתן למצוא את חוטי האקרילן, העשויים מ-100% אקרילן ומניבים תוצאות מעולות. מעברה השני של המפה ישנם חוטי הסריגה הטבעיים, העשויים מצמר איכותי במיוחד כמו צמר מרינו, צמר קשמיר או צמר מוהר. חוטי סריגה מסוימים עשויים משילוב של השניים – חוט ה-EVEREST לדוגמה עשוי מ-70% אקריליק ומ-30% צמר.

מגוון של חוטי סריגה
בחירת הצבע

כחול, ורוד, שחור, בורדו, קרם, תכלת, סלמון, ירוק, כתום ועוד – חוטי סריגה מיוצרים כיום בשלל צבעים כיד הדמיון הטובה על היצרנים. גם צבע בסיס, כמו אדום, מגיע בגוונים שונים – החל מהבהיר ביותר ועד לכהה ביותר. היצע כל-כך רחב של צבעים מאפשר לסורגים השאפתנים להגיע לשילובים מיוחדים במינם, ובעצם להוציא לפועל כל רעיון העולם בראשם.

בחירת העובי

חוטי הסריגה, הטבעיים והמלאכותיים כאחד, מיוצרים בעוביים שונים. חוט דק מאפשר להגיע לתוצרים עדינים יותר, בעוד שחוט סריגה עבה מספק תוצאות עוצמתיות יותר המתאימות למשל לשמיכות. ניתן להבחין בקלות בהבדלי העובי בין החוטים השונים. כמובן שניתן לשלב בעבודה חוטים בעוביים שונים, ולסרוג חלק אחד של הפריט עם חוט דק וחלק אחר עם חוט עבה. אין ספק ששילוב שכזה מעשיר את התוצאה הסופית.

 

צרו קשר עם צוות ויטלגו לקבלת ייעוץ מקצועי ולהזמנת חוטי סריגה מהסוג ובכמות הדרושים לכם.